zaterdag 9 april 2022

You Rock Today

 Goedemorgen allemaal,

Afgelopen week was onze schoonzoon jarig, voor hem maakte ik deze kaart. Dit is tevens de reminder voor onze challenge bij hobbyshop Veldmaat - Mannenkaart.


Ik heb het mooie designpaier van Maja Design - Denim of Friends gebruikt. Het blijft een prachtig paper pad voor mannenkaarten. 
De kaart heb ik uitgestanst uit kraft, deze gemat op wit en daarop het designpapier. 
De mal is van Studio Light.


De randjes heb ik afgeïnkt met Memento - Nautical Bleu. Dit past precies bij dit designpapier. De kraft randen heb ik afgezet met Cadence Hybrid Glitter kleur Champagne



je mag je kaart voor hobbyshop Veldmaat <  hier  > linken.

Fijne dag,
groetjes Renate


6 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...