𝕵𝖊𝖓𝖎𝖓𝖊’𝖘 𝕸𝖎𝖓𝖉𝖋𝖚𝖑 𝕬𝖗𝖙
Goedemorgen allemaal,
vandaag heb ik een vouwkaartje om te laten zien. Deze kaart maakte ik vorige week in een live. Bij deze de beschrijving van die kaart.
𝕵𝖊𝖓𝖎𝖓𝖊’𝖘 𝕸𝖎𝖓𝖉𝖋𝖚𝖑 𝕬𝖗𝖙
Goedemorgen allemaal,
vandaag heb ik een vouwkaartje om te laten zien. Deze kaart maakte ik vorige week in een live. Bij deze de beschrijving van die kaart.
Goedemorgen allemaal,
Vandaag de laatste reminder van KIC voor onze uitdaging Sneeuwpop.
Ik heb onderstaande kaart gemaakt met een de mooie postcard mal van Studio Light.
Onder de sneeuwpop zit een wobble, zodat dat deze kan bewegen. Het woordje snowman is bewerkt met embossingpoeder.
Je kan nog meedoen tot 24 januari 18.00 uur met deze uitdaging. Je kaartje mag je hier linken in onze facebookgroep, in het daarvoor bestemde album.
Fijne dag! Groetjes Renate
Hoi allemaal, ik was nog een trouwkaart nodig. De zoon van mijn vriendin gaat trouwen, dan vindt ik het leuk om een kaartje voor het bruid...