vrijdag 22 april 2022

Ocean Avenue

 Goedemorgen,

vandaag heb ik een vouwkaartje om te laten zien. De basis is uit krijtwit kraft van Craft Emotions. Hierbij het mooie designpaper van Joy!Crafts - Ocean Avenue gebruikt. Dit designpapier heeft een mooi zee thema.


Aan de zijpanelen heb ik een golfrand geplakt. In de webshop staat een andere randmal van golven, deze heb ik gelinkt onder in dit bericht.


De golfrand is geëmbost en beïnkt met Distress Oxide - Faded Jeans, de randjes heb ik beïnkt met Distress Ink - Vintage Photo.



Uit het designpapier heb ik nog elementjes geknipt, deze verhoogd opgeplakt.




Dit was het weer van mijn kant. 
Fijne dag!
Groetjes Renate

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Daar word ik blij van - project DT-dag KIC

 Hoi allemaal, zaterdag 13 april hadden we onze 2de DT-dag van KIC. Super gezellig. Darline en Jessy hadden een pracht project voorbereid. O...