zondag 3 april 2022

Have a wonderful birthday

Goedemorgen,

voor een jarige buurvrouw heb ik deze kaart gemaakt. In onze buurt houden we nog steeds de verjaardagen van de buurvrouwen aan. Het was een gezellige morgen. Oja de buuf vond de kaart schitterend. 

Voor deze kaart heb ik het designpapier van Craft O' Clock - Pink Mood gebruikt. Het roze spiegelkarton is van de Action. Ooit al eens gekocht.

De stansmal is van Studio Light - Slimline Essentials nr 82


De mal van Studio Light heb ik uit wit cardstock gestanst, hierop Pink Mood gemat. Daarop spiegelkarton en weer een matlaag met Pink Mood.


Voor de bloementoef heb ik de extra bloemenset gerbuikt. Deze zijn om zelf uit te knippen. In het hartje van de bloem heb ik een donkerrode parel geplakt




In deze pocket, die ook bij deze stansset zit, heb ik geld gedaan



Het embellisment komt ook uit een set van Craft O' Clock. De glossy accents is van Ranger

Dit was het weer voor vandaag!
Fijne dag.
Groetjes Renate






4 opmerkingen:

  1. Natuurlijk vond ze hem prachtig, hij is ook zo mooi! En wat een mooi papier.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zo'n koffie ochtend met buurvrouwen. En de kaart is prachtig Renate.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...