dinsdag 12 april 2022

Happy Easter Bloghop

Goedenavond allemaal, 

vanavond gaf Amber Creatief haar eerste live voor hobbyshop Veldmaat. 

Als het goed is kom je nu van het blog van Francis. Hop van DT naar DT, laat een berichtje achter en maakt het rondje af. Heb je bij iedereen een berichtje achter gelaten (ook in dit bericht), dan maak je kans op een shoptegoed van 10 euro. Hoe leuk is dat?

Wij mochten het leuke project van Amber al eerder maken, dit is mijn uitwerking geworden.


We hebben een leuk doosje gemaakt, deze heb ik voor pasen gemaakt. Maar het kan ook voor andere thema's. Bijv voor een baby, met sokjes erin. 

          
Voor deze creatie heb ik het designpapier van Craft O' Clock - Summer Flowers gebruikt. 

  

Vanaf hier kunnen jullie door hoppen naar het blog van Amber Creatief
Veel plezier met deze bloghop en veel succes!
Groetjes Renate





 

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi je uitwerking Renate! Zal heel mooi en gezellig op een tafel staan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk mandje met al die lekkere eitjes erbij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk doosje heb je gemaakt met al dat lekkers erin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt er ook een leuk doosje van gemaakt Renate.
    En met de juiste kleur eitjes erbij is het helemaal compleet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat sierrandje, jammer genoeg heb ik hem al af, maar ga zeker een 2e maken met een randje

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...