zaterdag 16 april 2022

It's your Birthday!

 Goedemorgen allemaal,

dit model / patroon zag ik in de groep van HobbyVision voorbij komen. Vond deze zo leuk, heb hem voor mijn buurvrouw gemaakt. 


De buitenmaat is 15 x 15, zijpaneel is 3 cm.
Ik heb hiervoor het designpapier van Craft O' Clock - Rays of Sunshine gebruikt.
Aan de voorkant heb ik een bloementoef opgebouwd. 


In het hart van de bloemen heb ik Glossy Accents van Ranger gebruikt, als het droog is lijkt het net een druppel.


Aan de binnenkant van de kaart zit een doorkijk gedeelte, deze heb ik uitgestanst met ronde mallen van Crealies.

Aan de eerste doorkijk heb ik op een stukje mica de wens gestempeld, deze met takky tape vast gezet. 

Dit wilde ik vandaag graag laten zien, fijne dag!
Groetjes Renate




6 opmerkingen:

  1. Wow wat mooi Renate.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sjonge, dat is een heel ingewikkeld model volgens mij. Het ziet er top uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, GerJanne. Het lijkt ingewikkelder dan dat het is.
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  3. Echt prachtig geworden Renate!! Gaat je buurvrouw heel blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...