woensdag 6 maart 2024

First Birthday

Hoi allemaal,

volgende week is de zoon van mn nichtje jarig. 1 jaar alweer. Voor hem maakte ik deze kaart. Heb deze filmend gemaakt.

Het designpapier is van Craft O' Clock - Oh Boy


 Op mijn YouTubekanaal staat een uitleg van deze kaart. De maten staan bij de omschrijving.



Het cijfer 1 is uit een set van DDBD


Je kan je gratis abonneren op mijn kanaal, druk ook even op het belletje. Dan krijg je een melding zodra er weer een nieuwe video online komt. 

Wens jullie een fijne dag,
groetjes Renate

Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

2 Sisters on the Blog - cijfer op je kaart - 31 maart






15 opmerkingen:

  1. wow, deze is erg mooi geworden ! leuk, al die laagjes
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart Renate, ik heb hem ook al gemaakt maar vind deze variant heel erg leuk voor mijn kleindochter die volgende week 1 wordt. Welke cijfers heb je gebruikt van Duch doobadoo? Ik heb zelf ook al een set maat daar zijn de cijfers maar 9 centimeter hoog en volgens mij is die jij gebruikt groter.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Lydia. Het cijfer dat ik gebruikt heb is 12 cm hoog, de kaart is 13 cm hoog. Het nr van de DDBD set is 470.990.040

      Verwijderen
    2. Dankjewel Renate, ik heb de set nog ergens kunnen bestellen want komt elk jaar wel weer van pas. Is de tekst ¨First birthday¨ een stempel of heb je dat zelf uitgeprint?

      Verwijderen
  3. O wow, prachtig Renate!
    En leuk dat je met onze challenge meedoet, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw wat een apart model is dit! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterende kaart Renate.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...