zondag 17 april 2022

Best Birthday Wishes

Goedemorgen allemaal,

voor de reminder van onze uitdaging bij KIC - Vlinders op je kaart heb ik onderstaande creatie gemaakt.



De basis is een strook van 15 x 29 cm, deze rillen op 7, 14, 21 en 28. De middelste vouw (die vooraan komt) heb ik 2,5 cm ingeknipt en deze naar beneden toe weggevouwen. De bloemen en vlinder heb ik op mika gezet, binnen in zit nog een strookje om een betere verdeling te krijgen. Met een strikje, vlinder en embellistment heb ik het kaartje afgewerkt.


Zo zie je het kaartje van de zijkanten, deze kan plat gevouwen worden.



Het designpapier is van Craft O' Clock - Summer Flowers.

Je kan nog tot 23 april 18.00 uur meedoen met deze uitdaging. Je mag je creatie  < hier >  achterlaten, op het blog van KIC.

Fijne dag
Groetjes Renate


 

2 opmerkingen:

  1. Een hele mooie fleurige kaart in een leuk model Renate.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele mooi creatie gemaakt. Een heel leuk model.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...