woensdag 3 april 2024

Starcard

Goedemorgen allemaal,

vandaag heb ik een sterkaart om te laten zien. Hoe ik deze gemaakt heb kan je bekijken op mijn YouTube kanaal.

Veel vouw- en snijwerk, ik houd er van. Dit leg ik je goed uit in de video.

Voor deze kaart heb ik het designpapier van Stamperia - Florence gebruikt. Dit blijft zo mooi om mee te werken.


 Ik heb de kaart op deze manier beplakt, het kan ook nog op een andere manier, dit leg ik uit in de video. Ik heb het designpapier in de ster geplakt, zo blijft de afbeelding goed zichtbaar.




De maten van deze kaart vind je bij de beschrijving van deze video op mijn YouTube kanaal.



Je kunt je gratis abonneren op mijn kanaal, als je ook op het belletje drukt krijg je een melding zodra er een nieuwe video online komt. Wees welkom!

Wens jullie een fijne dag, groetjes Renate






6 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...