donderdag 18 april 2024

Daar word ik blij van - project DT-dag KIC

 Hoi allemaal,

zaterdag 13 april hadden we onze 2de DT-dag van KIC. Super gezellig. Darline en Jessy hadden een pracht project voorbereid. Ook hadden ze er een goede werkbeschijving bij gemaakt.

Dit project komt nog met een live in de groep van Kaartjes Inspiratie Challenges en daarna op Youtube. 

Hier onder mijn uitvoering, ik heb het designpapier van Craft O' Clock - Felicia gebruikt. 


Het is een doosje met deurtjes, achter de deurtjes nog een binnendoosje, daar kan iets lekkers in.



Onderlangs het doosje heb ik hetzelfde randje als van de deurtjes terug laten komen.




Zondagmorgen 21 april om 10.00 uur geeft Darline een live in onze Kaartjes Inspiratie Challenges groep op Facebook.
Hierna komt de video ook op het Youtube kanaal van KIC.

De link zet ik hier onder als de video klaar is.

Fijne dag, groetjes Renate





2 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...