woensdag 17 april 2024

Window Shutter Card in cm

Goedemorgen allemaal,

ik heb weer een nieuwe video op mijn Youtube kanaal gezet. Deze keer een Window Shutter Card in centimeters. Veel van jullie vinden de inches toch wel lastig. Deze kaart dus omgezet, met nog een extra flapje er aan.

Heb voor deze kaart paars cardstock gebruikt, voor de matlaag spiegelkarton. Het designpapier is van Stamperia - Provence


 




De video vind je op mijn Youtube kanaal, je kan je hier gratis op abonneren . En als je ook nog op het belletje drukt krijg je een melding zodra er een nieuwe video online komt. 


Wens jullie een fijne dag, ik ben een dagje werken.
Groetjes Renate



4 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...