zondag 31 maart 2024

Lavender - folding card

Goedemorgen allemaal,

vandaag heb ik weer een nieuwe video op mijn YouTube kanaal.

Deze kaart zag ik op Pinterest in inches, heb deze om gezet naar centimeters. Alle maten van deze kaart vinden jullie onder de video bij de omschrijving

Heb voor deze kaart het designpapier van Stamperia - Provence gebruikt. 


 



De die-cuts zijn van een Mintay -Lavender Farm

Wens jullie veel plezier met het maken van deze kaart. Wil je geen video missen? Je kan je gratis abonneren op mijn kanaal. Als je ook op het belletje drukt krijg je een melding wanneer er een nieuwe video online komt. 





Fijne paasdagen en tot een volgende kaart.
Groetjes Renate





8 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart. Ik hou wel van deze mooie zomerse materialen. Mooie kleuren. En een heel leuk model. Fijne Pasen.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super , wat weer een mooie kaart . En super mooie kleuren bij elkaar. Prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi, ik zag je video voorbij komen. Echt een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo mooi deze kaart en natuurlijk prachtig papier er voor gebruikt.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...