zondag 14 april 2024

Presentjes DT-dag Kaartjes Inspiratie Challenges

Hoi allemaal,

Gister hadden wij onze 2de DT-dag van Kaartjes Inspiratie Challenges. We kwamen bij elkaar op het werk van Astrid, daar hebben ze een schitterende ruimte welke wij mochten gebruiken deze dag.

Ook maken wij deze dag een project, deze keer verzorgd door Darline en Jessy. Het resultaat laat ik in een ander blogbericht zien

Voor alle dames had ik een klein presentje gemaakt. Een tasje met hebbedingetjes.


Onderstaand tasje heb ik filmend gemaakt. Hierin laat ik ook de spulletjes in het tasje zien. De link vind je onderin dit bericht.






Voor deze tasjes heb ik het designpapier van Craft O' Clock gebruikt

Op mijn YouTube kanaal leg ik uit hoe dit tasje is gemaakt. Je kunt je gratis abonneren op mijn kanaal, als je ook op het belletje drukt krijg je een melding zodra er een nieuwe video online komt.


Fijne dag, groetjes Renate






 

4 opmerkingen:

  1. Dat zijn altijd zo'n leuke verrassingen, wat een leuke tasjes, hopelijk was het een gezellige creatieve, inspirerende dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Marjolijn. We hebben een super leuke dag gehad. En een prachtig project gemaakt. Deze komt nog op mn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben we genoten he! En deze tasjes waren zo schattig, heel mooi gemaakt, en dank je wel nog hiervoor XX
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zij zo leuk, ik ga binnenkort je filmpje bekijken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...