woensdag 13 maart 2024

Een Nieuw Nestje

Goedemorgen allemaal,

vandaag heb ik een verhuiskaart gemaakt, een nieuw nestje.

Deze kaart met doosje heb ik filmend gemaakt, je kan de video vinden op mijn YouTube kanaal, de link staat onder in dit bericht.

Voor deze kaart heb ik het designpapier van Stamperia - Roseland



Op deze foto kan je goed zien hoe het doosje op het kaartje rust.
 


Alle plaatjes en elementen komen uit dit paperpad van 20.3 x 20.3 cm






Je kan je gratis abonneren op mijn YouTube kanaal, als je ook op het belletje drukt krijg je een melding zodra er een nieuwe video online komt.



Veel plezier met het maken van deze kaart.

Fijne dag,
groetjes Renate











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...