woensdag 20 maart 2024

Sweet Heart

Goedemorgen allemaal,

vandaag heb ik een kaart met veel vouwen om te laten zien. Deze diamant kaart heb ik filmend gemaakt. De link hiernaar toe vind je onder in dit bericht.

Voor deze kaart heb ik het mooie designpapier van Stamperia - Coffee and Chocolate gebruikt. Dit waren nog reststukje van een eerder gemaakte kaart. Die kaart staat gepland op mijn YouTube kanaal.


Heb deze kaart alleen een tag met hempcord als decoratie gegeven, vond dat het niet meer nodig had.


Bij deze 2 foto's kan je goed zien hoe het gevouwen en beplakt is.



Je vind deze kaart op mijn YouTube kanaal. Je kan je gratis abonneren, als je ook op het belletje drukt krijg je een melding zodra er een nieuwe video online komt.



Veel plezier met het bekijken van de video.
Fijne dag, groetjes Renate







 

4 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...