zondag 17 maart 2024

Display Card

Goedemorgen allemaal,

Deze dag heb ik een display kaart om te laten zien. Veel rillijnen en een paar snijlijnen. Vind dit mooie kaarten om te maken. 

Vandaar dat ik deze kaart filmend heb opgenomen.


Het designpapier is van Mintay, de matlaag is van blauw spiegelkarton. Vind dit altijd een mooi effect geven.


Het rechterpaneeltje heb ik gepimpt met een vogel en een vogelhuisje, ook deze elementen zitten in het paperpad.


Ook aan de binnenkant een paar elementjes geplakt


Hieronder vinden jullie de link naar de tutorial op mijn YouTube kanaal. Je kan je gratis abonneren op mijn kanaal. Druk dan ook even op het belletje, dan krijg je een melding zodra er een nieuwe video online komt.


Fijne zondag, groetjes Renate










 

2 opmerkingen:

  1. een hele mooie kaart. ga je filmpje bekijken en misschien maak ik dit model ook wel,
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n mooie kaart Renate.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...