maandag 31 januari 2022

Flowers

  Hallo allemaal,

vandaag heb ik een fleurig boeketje voor jullie. 


Deze kaart is gemaakt met de mooie mal van StudioLight essentials, deze heb ik uit wit linnen cardstock gestanst, deze gemat met kraft, ik heb het mooie designpapier blokje van Piatek13 - The four season summer gebruikt. 


De bloemen en tag zitten ook in dit blokje. Tussen de bloemen heb ik een strikje van hempcord geplakt.



Het woord flowers heb ik gestanst met de nieuwe mal van StudioLight. Er zitten hoofdletters en kleine letters in deze mal, die uit 1 stuk bestaat, zo raak je geen letters kwijt. 

Fijne dag allemaal!

3 opmerkingen:

  1. Inderdaad een fleurig boeket Renate....mooie kaart en leuk model!
    Leuk gedaan ook met de labels erbij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie creatie is het geworden en idd een leuke mal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...