zondag 23 januari 2022

With Love

 Goedemorgen allemaal,

vandaag de 3de reminder bij KIC, dit keer een kleurenpalet.

Dit is mijn uitwerking geworden


Heb er een slimline kaart van gemaakt. Ik heb wit glitterkarton gemat op het rode. Het zwarte designpapier verhoogt opgeplakt.

Dit is het kleurenpalet


je mag je kaart/creatie  <  hier  >  uploaden. Dit kan nog tot 29 januari 18.00 uur.

Voor deze uitdaging heb ik een video opgenomen, dit met een andere kaart. De mallen die ik voor deze swingkaart heb gebruikt zijn van Sam Calcott - Made to Surprice


de video op Youtube vind je hier:






Fijne dag allemaal!




2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaarten Renate, het filmpje is ook mooi, superleuk model deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke kaart Renate. Ik heb je filmpje ook bekeken en die kaart is ook zo leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...