dinsdag 11 januari 2022

Bloghop Samen Creatief #21

 Goedenavond,

Vanavond gaat onze bloghop, van Hobbyshop Veldmaat, van start.

Als het goed is kom je bij Bianca vandaan.

Als je bij iedereen langs bent geweest en een reactie hebt achter gelaten kun je een bon met €10.00 shop tegoed winnen. Wie wil dat nou niet?

Dit is mijn bijdrage geworden. 


Ik heb het mooie designpapier van Craft O' Clock - Rays of Sunshine gebruikt



Het boven aangezicht


Ik vond het moeilijk om te pimpen, het designpapier is zo mooi, te mooi om er van alles overheen te plakken.


Hier heb ik dezelfde bloemen verhoogd opgeplakt


Bij deze nog een pocket gemaakt




De tags heb ik met een pons gemaakt, lintje erdoor en gestrikt met hempcord.

Vergeet niet om een reactie achter te laten, nu kun je doorlinken naar het blog van Hobbyshop Veldmaat.

Veel succes allemaal!
Groetjes Renate




20 opmerkingen:

  1. Heel mooi Renate, super mooi papier ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie heb je gemaakt.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooi papier prachtig al die bloemen heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw deze creatie is ook al zo prachtig.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jouw creatie is prachtig geworden Renate....schitterend papier heb je gebruikt....zo leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Renate wat een prachtig slot van de bloghop. Schitterend!
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig mooie kaart Renate.
    Gaaf papier en zoveel moois te zien..
    Zo leuk om te zien hoe verschillend jullie kaartje met dit modelletje zijn geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Renate,
    blijkbaar ben jij de laatste.
    Ik zie hier vooral heel mooi designpapier, ook meerdere kleuren...
    soms is er niet meer nodig!
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...