maandag 3 januari 2022

BeeKind

 Goedemorgen, 

aan het begin van de week wil ik jullie graag een kaart met vrolijke kleuren laten zien.

BeeKind, gemaakt met de slimline labelmal en slimline Bee papiersetje van Dutch Doobadoo.




De slimline mal heb ik op een grotere kaart van 11,5 x 22 cm gemaakt. Het labelmal heb ik verhoogd opgeplakt.




In het papiersetje zitten ook velletjes met elementjes, deze zijn heel makkelijk uit te drukken, de kleine bijtjes zijn wel uitgeknipt. Waarvan sommigen verhoogt opgeplakt.



Wens iedereen een fijne dag!
Groetjes Renate

4 opmerkingen:

  1. Erg leuk Renate, krijg echt weer zin in de zomer door deze kaart, maar we moeten nog even wachten.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart! Leuk model zo.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...