dinsdag 8 februari 2022

Van harte gefeliciteerd

Goedenavond allemaal, 

vanavond mocht ik de 22ste Samen Creatief van Hobbyshop Veldmaat verzorgen.

Als het goed is kom je van het blog van Hobbyshop Veldmaat.

Onderstaande kaart heb ik met de voorbereiding gemaakt. Van de kaart van vanavond maak ik een apart blogbericht.


Ik heb het designpapier van Studio Light - Mixed Paper Pad no 8.
De randmal is van Joy!Crafts - Nathalie 6002/1546


De bloem op de bellyband heb ik zelf gemaakt, de stempel is een oudje en van Marianne Design


De vlinders en plakpareltjes komen uit eigen voorraad.



De elementen zitten ook in het paperpad van Studio Light


Deze foto was mn sneakpeak, hier kun je het spiegelkarton goed zien.

Laat bij iedereen een berichtje achter, zo doen je mee met de bloghop en kun je een prijsje winnen. 
Je mag vanaf hier doorklikken naar het blog van 

Hieronder heb ik het boodschappenlijstje gezet. 

Boodschappenlijstje SC #22   8 februari 19.00 uur 

  

Cardstock

Breedte x hoogte

 

Matlaag

Breedte x hoogte

 

Designpapier

Breedte x hoogte

A

1x   24.5 x 15 m

A

6x   7 x 14.5 cm

A

6x   6.5 x 14 cm

B

1x   8.5 x 15 cm

 

 

 

 

C

2x   29 x 15 cm

C

2x   6.5 x 14.5 cm

C

2x   6 x 14 cm

 

 

 

2x   6.5 x 12 cm

 

2x   6 x 11.5 cm

 

 

 

2x   6.5 x 9.5 cm

 

2x   6 x 9.5 cm

 

 

 

2x   6.5 x 7 cm

 

2x   6 x 6.5

D

1x   2.5 x 30.5 (29.7)

 

 

 

 

E

1x   4 x 5 cm

 

 

 

 

F

1x   1.5 x 9 cm

 

 

 

 


Borderrand van 14 cm

Ril en snijtool

Lijm / tape

Rondje op de voorkant van cardstock 6cm doorsnee + een plaatje van 5 cm doorsnee

Plaatje/tekst binnenkant 8 x 5 cm + versieringen.

Hieronder komt nog de link naar de video'.


Veel plezier en succes!







 

9 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart Renate. Dank je wel voor je live. Goed gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Renate je hebt het goed gedaan, het was een leuke creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Renate,
    het is een mooi kaartje geworden, met een mooi designpaiertje, en een eigen gemaakt bloemetje, maakt het wel compleet!
    Handig als het boodschappenlijstje er bij vermeld staat!
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie creatie Renate, ik kon helaas niet meekijken en ook niet meespieken. Maar zoals ik lees is het goed gegaan, superleuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly. Jammer dat je niet mee kon kijken. Je kunt hem zien op het YouTubekanaal van Hobbyshop Veldmaat
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  5. Wat een prachtige creatie Renate.....ik ga zeker een keertje terugkijken!
    Goed dat je er een boodschappenlijstje hebt bijgedaan.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit super mooi geworden. Erg mooi papier heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...