maandag 22 november 2021

Napkin fold card Herfst

 Goedemorgen, 

vandaag laat ik jullie een Napkin fold card zien, met een 15 x 15 cm kaart. Ook heb ik een kleine versie gemaakt, met een 7,5 x 7,5 cm kaart.

Ik heb het mooie designpapier van Studio Light gebruikt.

Het patroon heb ik van internet.


Dit is het zij-aangezicht, zo kun je de staander goed zien. 


In de grote kaart zitten 3 labels, deze zijn gemaakt met goud-kleurig spiegelkarton.


Op de labels zijn de stansjes van Studio Light SL-BF-CD58 verwerkt.
Hieronder plaats ik de link naar de produchten


Ook de bloemen, de krans en de paddestoelen zitten in hetzelfde setje.


Nog even een foto van het kleine kaartje.


De achterkant van de kaarten heb ik ook beplakt met het mooie designpapier.



Fijne dag allemaal.
Renate

5 opmerkingen:

  1. Erg mooi deze kaart, heel apart ook, hou er wel van.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi papier voor zo'n model! Het ziet er erg ingewikkeld uit haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten.
    Ziet er leuk uit.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk is dit geworden. Een erg mooi model.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er best ingewikkeld uit! Maar ook heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Presentjes DT-dag Kaartjes Inspiratie Challenges

Hoi allemaal, Gister hadden wij onze 2de DT-dag van Kaartjes Inspiratie Challenges. We kwamen bij elkaar op het werk van Astrid, daar hebben...