dinsdag 9 november 2021

Bloghop Samen Creatief #19

 Goedenavond allemaal,

Net is de live van de Samen Creatief van Hobbyshop Veldmaat geweest, Anneke heeft weer een prachtige creatie bedacht.

Wij als DT-team mochten deze al eerder maken. Dit is mijn uitwerking geworden. Ik heb er een kerstcreatie van gemaakt.


Ik heb het mooie designpapier van Joy!Crafts - Christmas Eve gebruikt. 


Om het laadje uit het boekje te halen heb ik een lintje vastgeplakt in het doosje.


Ook heb ik een lintje verwerkt in het boekje, om deze makkelijk uit het doosje te halen. 


Je kan er voor kiezen om het boekje vast te plakken, zoals ik heb gedaan. Je kan het boekje ook los in het doosje leggen.


Als het goed is kom je van het blog van Bianca af, als je bij iedereen een leuke reactie achter laat maak je kans op een leuke prijs. 
Vanaf hier mag je doorklikken naar het blog van  


Veel plezier en succes met het maken van de Samen Creatief.

Fijne avond!


13 opmerkingen:

  1. Een leuk kerstdoosje heb je gemaakt met mooi designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerst creatie is het geworden.
    Xx Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super mooi gemaakt. Die konijntjes zijn zo schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kerstcreaties. prachtig om te zien.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi ! Prachtig kerstboekje !!
    Groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi gedaan en fris van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi Renate jouw uitwerking.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende creatie Renate, prachtig DP gebruikt....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi gemaakt Renate. Dit papier is bijna op bij mij, jammer, want het is zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi papier en erg leuk.in deze kerst uitvoering mooie creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow....wat super GAAF gedaan in de kerstsfeer Renate.
    Ik vind het papier ook prachtig....het is een mooi geheel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...