vrijdag 19 november 2021

Birthday, een bloemetje voor jou

 Disndag avond hadden de Twee Zussen op Facebook een ScrapOnLine, dit is mijn uitwerking geworden.

Ik heb er een verjaardagskaart van gemaakt. 


Hierbij het mooie designpapier van Joy!Crafts - Vintage Roses



De losse elementen komen van het knipvel van Bella Lulu - Vintage Gnomes


Zo leuk om mee te werken. 


De birthday mal heb ik 2x uitgestanst, 1x uit wit cardstock en 1x uit designpapier. 


Afgewerkt met pareltjes.

Dit was het weer, fijne dag allemaal.

Groetjes Renate



3 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Renate! Dit papier is ook favoriet bij mij!
    Leuk dat je meekeek en de kaart hebt gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk gedaan. Papier past zo goed bij de plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kaart Renate....heel mooi in deze kleuren!
    Ik heb het filmpje wel bekeken maar nog niets mee gedaan.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Daar word ik blij van - project DT-dag KIC

 Hoi allemaal, zaterdag 13 april hadden we onze 2de DT-dag van KIC. Super gezellig. Darline en Jessy hadden een pracht project voorbereid. O...