maandag 8 november 2021

Fijne Feestdagen

 Goedemorgen,

het is nu allemaal kerst wat de klok slaat. Ook ik heb een kerstkaart om te laten zien.

Deze heb ik gemaakt met het designpapier van Yvonne Creations - Wintry Christmas.

Het is een easelcard maar dan net even anders.


Aan de binnenkant zit een apart kaartje, dit is dan de easel. 



Hij wordt staande gehouden door een verhoging aan de voorkant. 


Aan de binnenzijde heb ik het mooie stempeltje van Card Deco gebruikt.


Hierboven kun je goed zien hoe de easel is gemaakt.

Dit was het voor vandaag weer van mijn kant. 
Groetjes Renate

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook die lieve sneeuwpoppen, mooie kaart gemaakt Renate
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. Heel leuk model zo.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Daar word ik blij van - project DT-dag KIC

 Hoi allemaal, zaterdag 13 april hadden we onze 2de DT-dag van KIC. Super gezellig. Darline en Jessy hadden een pracht project voorbereid. O...