zondag 28 november 2021

Warme Kerstgroeten van mij

 

Vandaag de 3de reminder van de Kaartjes Inspiratie Challenges, de uitdaging is kerst.

Ik heb een kaart gemaakt volgens de Herringbone techniek.


Dit kaartje heb ik filmend gemaakt, deze kun je terug vinden op mijn YouTube kanaal


Wat heb je nodig om deze kaart te maken: Cardstock - 12 x 18 cm - 11 x 17 cm - 6 x 6 cm Spiegelkarton - 11.5 x 17.5 cm - 6.5 x 6.5 cm Designpapier - 5 stroken van 2 x 30.5 cm Dubbelzijdig tape, ik heb de tape van Craft Emotions gebruikt, 6.5 cm Stempel

Je kunt bij KIC nog meedoen tot 4 december 18.00 uur. Je mag je creatie < hier > linken.

Fijne zondag allemaal!


5 opmerkingen:

  1. Heel mooi en je filmpje is erg leuk geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, heel leuke techniek! Altijd een mooi resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renate

    Gaaf gedaan super leuk

    Liefs & Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Renate, vind dat op deze manier super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart om zo je restjes op te maken. En een leuk filmpje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Daar word ik blij van - project DT-dag KIC

 Hoi allemaal, zaterdag 13 april hadden we onze 2de DT-dag van KIC. Super gezellig. Darline en Jessy hadden een pracht project voorbereid. O...