vrijdag 2 september 2022

Winter Memories

Goedemorgen,

vandaag mag ik jullie een kaartje laten zien voor hobbyshop Veldmaat. Het is een kerstkaart, hiervoor heb ik als basis de MD Craftable Slimline Tags gebruikt. Deze heb ik gestanst uit azuurblauw cardstock. 

Aan de zijkant de mooie mal van Studio Light - Love Sentiments. De border is gemat met kraft, evenals de van de tag.  De kerstbomen zijn van DDBD, deze uitgeknipt uit het designpapier is uit het boekje van Amy Design - From Santa with Love, even als het knipvel.



De kaart heb ik afgewerkt met Nuvo Drops - Autumn Red, Glossy Accents. Een lintje in een strikje van hempcord maken het af.


Onder in dit bericht staan alle artikelen gelinkt naar de webshop. 

Dit was mijn kaart voor vandaag, wens iedereen een fijne dag.

Groetjes Renate


 


   






 



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...