vrijdag 23 september 2022

I'm Already Here!

 Goedemorgen allemaal,

vandaag mag ik jullie deze creatie laten zien. Ik heb een kadobox gemaakt in de vorm van een melkpak, deze is gemaakt met de template van DDBD. 

Hierbij het mooie designpapier van Craft&You - Hopping Bunnies gebruikt.


Met deze mal maak je 2 delen, een bakje en een dekseltje, dit heb ik uit Babyrose cardstock van CraftEmotions gesneden. Ik heb het bakje iets ingekort. je hierbij zelf de hoogte van je bakje bepalen.



Alle zijde van het melkje zijn beplakt met dit mooie designpapier, de losse elementen heb ik uitgeknipt en weer op het bakje geplakt.

   


   Voor de afwerking 2 houten wasknijpertjes en Nuvo Drops gebruikt.
De gebruikte materialen staan onder in dit bericht gelinkt naar de webshop. Voor onze huidige uitdaging is dit melkpakje ook zeer geschikt. 
Wens jullie een fijne dag, tot snel. Groetjes Renate


   

2 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Daar word ik blij van - project DT-dag KIC

 Hoi allemaal, zaterdag 13 april hadden we onze 2de DT-dag van KIC. Super gezellig. Darline en Jessy hadden een pracht project voorbereid. O...