zaterdag 10 september 2022

Reminder uitdaging hobbyshop Veldmaat

Goedemorgen, 

vandaag mag ik jullie een reminder van onze uitdaging laten zien. Maak een zakje of doosje waar een klein kadootje in kan. Ik heb de mal van CraftEmotions - Matchbox gebruikt. Deze heb ik 3x uitgestanst en de doosjes op elkaar geplakt, zo krijg je een ladenkastje. 


Het gebruikte designpapier is van Dini Design - Kersen/Strepen. Boven op het ladenkastje heb ik de stempel en stansmal uit de set van de Matchbox gebruikt. Je beïnkt eerst de mal en daarna stans je hem uit. Dan krijg je dit leuke effect. Voor de bloemen heb ik Love Letter en Angel Pink van Memento gebruikt, voor de bladeren de kleur Pistachio van Memento.


In mijn blogpost van gister kun je een andere variant zien die ik ook met deze mal gemaakt heb.
Je kan nog tot het eind van deze maand meedoen met onze uitdaging. Je mag je creatie < hier > linken naar je blog of als je geen blog hebt in onze facebookgroep in het daarvoor bestemde album.

Hieronder staan de gebruikte materialen gelinkt naar de webshop. 

Wens een ieder nog een fijne dag,
groetjes Renate



   

 

2 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...