dinsdag 13 september 2022

Merry Christmas

Goedenavond,

vanavond was de Samen Creatief #29 live met Francis. Hoop dat het jullie allemaal gelukt is. Wij als createam hebben deze al eerder gemaakt. 

Als het goed is kom je nu bij het blog van Francis vandaan.

Hop van DT naar DT, laat een berichtje achter en maak het rondje af.
Heb je bij iedereen een berichtje achter gelaten (ook in het bericht van hobbyshop Veldmaat), dan maak je kans op een shop tegoed van 10 euro. 

Dit is mijn uitwerking geworden:


Hieronder een paar close-up foto's 











Het designpapier dat ik heb gebruikt is van Craft O' Clock - Snowy Winterland, hierin zitten ook de plaatjes welke ik gebruikt heb op deze kaart. 




De gebruikte producten staan onder in dit bericht gelinkt naar de webshop. Ik zag dat het extra set (met de dieren elementen) is uitverkocht, heb daarvoor de grijze met de bloemetjes gelinkt. 

Je kunt, als je hier een reactie hebt achter gelaten, terug naar het blog van hobbyshop Veldmaat
ga zo ook bij de andere DT-leden langs en laat bij iedereen een reactie achter. Laat ook een reactie achter op het blog van Veldmaat, zo doe je mee voor het shoptegoed.

Veel plezier met hoppen,
tot snel.
Groetjes Renate







22 opmerkingen:

  1. Supermooie kaart Renate, heel leuk dat effect op de zijkant zo , groetjes Francis !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal de ontvanger blij zijn met deze creatie. Mooi hoor Renate. Groeten van Rikie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rikie, jouw kaart is ook super mooi geworden.

      Verwijderen
  3. Wow wat een prachtige creatie heb je gemaakt Renate! Ik vind hem helemaal super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gemaakt, ik weet zeker dat de ontvanger er heel blij van wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi is jouw creatie ook met een prachtige bloementoef erop.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een PRACHTIGE creatie Renate....je hebt ook hele mooie kleuren en leuke details gebruikt....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gemaakt Renate.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie creatie ook en weer mooi papier gebruikt…….de bloementoef op je creatie is ook prachtig……leuke details heb je ook toegepast…….

    BeantwoordenVerwijderen
  9. o ook al zo mooi wat hou ik toch van het papier van Craft O Clock wat leuk om zo bij jullie allemaal te zien hoop dat ik mijn isperatie weer terug krijg staat beetje stil

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve reactie, het designpapier van Craft O' Clock is ook zo mijn favoriet. Weer lekker bezig gaan, hopelijk krijg je weer inspiratie

      Verwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...