zaterdag 9 juli 2022

True Love is the Greatest Adventure

 Goedemorgen,

vandaag laat ik jullie de 1ste reminder van onze uitdaging van hoobbyshop Veldmaat, van de maand juli, zien. Maak een slimline kaart.

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn neef en zijn vriendin, zij gaan een geregistreerd partnerschap aan. Aankomende vrijdag hebben we hier een feestje van.


De basis is wit cardstock van 10.5 x 21 cm, hierop roze cardstock gemat van 10 x 20.5 cm. Het designpapier is van Craft O' Clock - Flower Fiësta, deze is gesneden op 9.5 x 20 cm.





Om mee te doen mag je je creatie <  hier  > linken. Zo doe je mee voor een leuke prijs en kan je een hobbypakket van €15.00 winnen. 
Een mooie gelegenheid om mee te doen. 

Dit was mijn bijdrage voor vandaag!
Fijne dag allemaal, groetjes Renate


Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

2SistersontheBlog - alles mag - eind juli

4 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart erg mooi! En dat gaan dit stel het ook vinden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly, dat denk ik ook wel dat ze deze kaart mooi vinden. Groetjes Renate

      Verwijderen
  2. O wow, jij maakt hier echt een feestje van hoor. Zo mooi opgebouwd!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart Renate. Hij viel zeker wel in de smaak?
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Daar word ik blij van - project DT-dag KIC

 Hoi allemaal, zaterdag 13 april hadden we onze 2de DT-dag van KIC. Super gezellig. Darline en Jessy hadden een pracht project voorbereid. O...