zondag 10 juli 2022

Celebrate Life

Goedemorgen allemaal,

deze kaart heb ik filmend opgenomen en is voor de 3de reminder bij Kaartjes Inspiratie Challenges. Bij deze uitdaging vragen we een label(s) op je kaart.


Ik heb het mooie designpapier van Craft O' Clock - Flower Fiesta gebruikt. Dit designpapier vind ik schitterend, je zult er nog wel meer creaties van mij van voorbij zien komen. 
Op deze kaart heb ik 2 labels verwerkt.


Op YouTube staat mijn video, hier kun je zien hoe ik deze bloementoef heb gemaakt.




Je kan nog meedoen met de uitdaging van KIC tot zaterdag 16 juli 18.00 uur.
Je mag je creatie <  hier  > linken op het blog.

Wens jullie allemaal een fijne dag.
Groetjes Renate



 

3 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...