woensdag 6 juli 2022

A Special Day

Goedemorgen,

een speciale dag vandaag, onze dochter en schoonzoon zijn vandaag 1 jaar getrouwd.

We hebben het gisteravond al gevierd, we namen een bloemetje en een kaart mee.

Dit is mijn kaart geworden



Ik heb hiervoor 4x cardstock van 15 x 15 cm gesneden, deze rillen op 7.5 cm. Het bolle stukje cardstock is 12.5 x 14.5 cm, deze rillen op 1 en 13.5 cm. Daar een cirkel uitgestants van 8 cm doorsnee. Hierover heen een stukje acetate van 15 x 17 cm, deze rillen op 1 en 16 cm. Stukje cardstock van 2.5 x 9 cm, rillen op 1 en 8 cm.


Zo kijk je vanaf de bovenkant in de kaart. 











Eerst heb ik de bloementoefjes gemaakt, daarna de acetate er overheen gezet en vastgeplakt. Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Craft O' Clock - Fiesta Flowers

Dit was mijn kaart voor vandaag.
Fijne dag
Groetjes Renate 

1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart Renate! En mooi met dat Mica ervoor ook, geeft een leuk effect. Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en schoonzoon, zal vast gezellig geweest zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...