dinsdag 8 maart 2022

On a Birthday

Goedenavond allemaal,

vanavond hadden we de bloghop van Anneke, wij als DT-team hebben hem al eerder gemaakt. Als het goed is kom je van het blog van Bianca.

Dit is mijn uitwerking geworden:


Ik heb het mooie designpapier van Craft O' Clock - Pink Mood, White-Grey Mood en Floral Flower gebruikt. 


Dit is mn sneakpeak



In het doosje zit een klein boekje, deze heb ik gepimpt met een bloementoefje.


In het boekje heb ik 2 theezakjes gedaan. Heb ook bloemetjes gebruikt in de kleur van de theezakjes. 



 

Hop van DT naar DT, laat een berichtje achter en maak het rondje af.
Heb je bij iedereen een berichtje achter gelaten (ook in dit bericht),
dan maak je kans op een shop tegoed van 10 euro.

Je kunt vanaf hier naar Amber Creatief

Veel succes!
Groetjes Renate DT



 

9 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig en hou ook van dit papier.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....jij hebt er ook iets leuks van gemaakt Reanate....ik vind het papier ook prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze creatie is erg mooi. Prachtig papier vind ik het ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige creatie Renate. Het papier is zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige creatie !! Mooie kleuren.
    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...