zondag 6 maart 2022

Family House

 Goedemorgen allemaal,

vandaag laat ik jullie mijn uitwerking zien van de workshop kaart die eerder deze week door Anneke van hobbyshop Veldmaat is gegeven in een besloten facebookgroep. Deze workshop is nog te koop in de webshop. Deze uitwerking is zonder de materialen van de workshop gemaakt.

Deze kaart heb ik naar Elly gestuurd. Zij en haar man hebben deze week de sleutel van hun nieuwe woning gekregen.

Dit is mijn uitwerking geworden:

Ik heb het designpapier van Maja Design - Bohemian Harmony gebruikt. Zowel de 12 x 12 inch vellen als het paperpad van 6 x 6 inch.



Het witte cardstock is gemat met Maja Design Mono - Boho - Amazonite
De vlinder zijn uit mijn eigen voorraad. De stempel en stans met het huisje en de sleutel is van Made to Surprise.


De bloemen en blaadjes zijn gestanst uit het Maja Design Mono - Bono - Limestone, Sienna en Umber. Het embellisment Family House is van Craft O' Clock, het lintje is van de markt.


Het plaatje met de dame op de tag komt van het vel Maja Design - Bohemian Harmony - Snapshots.
De pareltjes zijn gemaakt met Nuvo Crystal Drops - Wedgewood Blue



Je kan van deze kaart de workshop kopen, dan wordt je toegelaten in een besloten facebookgroep, waar de video in staat en krijg je een digitale werkbeschrijving toegestuurd. 

Wens jullie allemaal een fijne dag
 groetjes Renate 




1 opmerking:

  1. Prachtige creatie Renate, ik had daar nog niks in de brievenbus gevonden, ik gok as dinsdag dan.
    Sorry heb ik toch nog eerder gezien dan in het echt, maar ik weet zeker dat het in het echt nog veel mooier is.
    En wat een leuke workshop dit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...