zondag 20 maart 2022

For You

Goedemorgen allemaal,

deze kaart heb ik voor de verjaardag van mijn buurvrouw gemaakt,  blauw is helemaal haar kleur. 

Dit is tevens de reminder van de uitdaging bij KIC, kaart in 1 kleurtint.


Deze kaart heb ik gemaakt met het designpapier van Craft O' Clock - Blue Mood

Ik heb een kaart van 10.5 x 21 cm gesneden, hierop uit het designpapier een donkere kleur blauw op gemat. Daarop blauw spiegelkarton, met een ander tintje blauw uit het designpapier. De frames komen ook uit dezelfde set.


In de linker boven hoek een klein toefje met bloemetjes, deze komen uit de extra set dat bij het designpapier past.



Het embellisment, for you, komt ook uit een set van Craft O' Clock



De grote bloementoef is ook op gebouwd uit de bloemetjes en blaadjes uit de extra set, Hier achter heb ik een stukje wondgaas verwerkt en er een strikje van hempcord tussen gestoken. 

Je mag je kaart/creatie, kaart in 1 kleur   <  hier  >   achter laten op het blog van KIC, dit kan tot 26 maart 18.00 uur.

Fijne dag!

Groetjes Renate

3 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...