vrijdag 25 maart 2022

Always with You

Goedemorgen allemaal,

deze kaart heb ik gemaakt met het mooie designpapier van Paper Heaven - Woman in Gold.


 De basiskaart is smaragdgroen, hierop wit cardstock gemat. De randen heb ik gedistrest en  aangezet met Memento inkt met de kleur Northern Pine. De druppeltjes in het hart van de bloemetjes is gedaan met Glossy Accents van Ranger. De andere pareltjes met Nuvo drops.


Ook de blaadjes heb ik aangezet met de Memento inkt - Northern Pine. 



Nog even een foto van het kleine bloementoefje. 
Dit was mijn kaart voor vandaag.
Wens jullie allemaal een fijne dag,
Groetjes Renate

 

10 opmerkingen:

  1. Een mooie stijlvolle kaart Renate. Heel mooi dat dessin-papier gecombineerd met zwart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wow, wat mooi Renate! Door het papier heeft het niet veel nodig, mooi die bloementoeven.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een leuke kaart, zulke mooie details.
    Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel mooi Renate.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Renate....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart Renate.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...