zaterdag 25 september 2021

Wereldkaartenmaakdag 2 oktober 2021

Goedemorgen allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn schoonouders, zij zijn deze maand 55 jaar getrouwd. 

Ik heb het mooie designpapier van Paper Heaven gebruikt.


Als je de kaart open doet komt er een leuke pop-up tevoorschijn.



Het patroon van Anneke vindt je < hier > 


Rechtsboven in de hoek zit een kleine bloementoef. 


In het schudgedeelte heb ik stansjes met 55 en ringen geplakt. Vond dit wel mooi staan.


Op het blog van Kaartjes Inspiratie Challenges start vandaag een extra uitdaging, dit ivm Wereldkaartenmaakdag 2 oktober.



Je mag meedoen met 2 kaarten, deze mag je < hier > linken op het blog van KIC.
Doe jullie weer mee?
Fijn weekend
Groetjes Renate




5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Renate, super dit model he.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en een verassende binnenkant. Erg mooi gemaakt
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart! Een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart heb je voor je schoonouders gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wow, wat een mooi model kaart voor je schoonouders!
    groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...