zondag 19 september 2021

Hallo Herfst

 Goedemorgen allemaal,

vandaag de 1de reminder van onze Kaartjes Inspiratie Challenges, met als thema Herfst/Halloween

Dit is mijn bijdrage


Ik heb het mooie herfstdesignpapier van Joy!Crafts gebruikt.
Het plaatje met het ijsvogeltje is van Syta

Als je wilt meedoen aan de uitdaging mag je <  hier  >  je creatie uploaden.

Fijne zondag!


Deze kaart doet mee met de volgende uitdagingen:

Boekensteuntje daagt je uit! - Herfst - maand september

The Sketchy Challenge - Herfst - maand september

Ally's Angles Challenge - AG - 7 oktober


6 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje Renate.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie herfst kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooohhh wat een mooie reminder kaart met één van de prachtigste vogeltjes van Nederland!
    Ik heb hem al voor de lens gehad, heel bijzonder.
    Heb je deze challenge al gezien Creative Sketchy Girls herfst.
    Misschien iets voor deze kaart:)
    Fijne avond, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...