maandag 13 september 2021

Oh Deer

Goedemorgen allemaal,

vandaag laat ik jullie de box mal met speelkaarten van DutchDooBaDoo zien. Het designpapier is ook van DDBD Oh Deer.





De hertjes zijn uitdrukkers, de kleinere elementen kun je zelf uitknippen.


Ter versiering heb ik een poinsettia op de bovenkant van het boxje gemaakt


Op de achterkant kun je je boodschap kwijt.


De speelkaarten heb ik bij drie gelaten. Deze zijn wat dikker gescrapt, zo passen ze goed in de box. 


            
                                               
De hertjes zijn verhoogd opgeplakt op een cirkel van 2 inch. Op de cirkel heb ik een sterrenmal van Marianne Design gebruikt. Je stanst een soort liniaaltje uit wat ik heb verknipt en zo verwerkt dat het iets achter de hertjes wegkomt. De sterretje die uit de stans komen heb zijn elders weer opgeplakt. Een veelzijdige mal.




Op de achterkant van de speelkaarten heb ik nog de tekst prettige kerstdagen verwerkt. 

Dit was het weer, een fijne dag!





2 opmerkingen:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Daar word ik blij van - project DT-dag KIC

 Hoi allemaal, zaterdag 13 april hadden we onze 2de DT-dag van KIC. Super gezellig. Darline en Jessy hadden een pracht project voorbereid. O...