zaterdag 11 september 2021

Verjaardag

 Goedemorgen, 

vandaag is mijn teammaatje van KIC en Hobbyshop Veldmaat, Elly Cleassen jarig.

Voor haar maakte ik onderstaande multi tiered pop-up card, zoals dat zo mooi in het Engels heet. 

Het patroon vond ik hier op internet.


Ik heb het mooie designpapier van Craft O' Clock - Flower Fiesta gebruikt.



De verjaardagsstempels zijn van Marianne Design 



Elly heeft de kaart al ontvangen, verjaardagskaarten verstuur ik vaak een paar dagen eerder. 

Wens jullie nog een fijne dag!
Groetjes Renate






4 opmerkingen:

  1. Wow....wat een PRACHTIGE creatie heb je voor Elly gemaakt Renate....schitterend in deze kleuren en alle mooie details!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat prachtig Renate! En cadeautje op zich al!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige creatie heb je voor Elly gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt prachtig Renate, echt een kadokaart, en dan had je er nog een kadootje bijgedaan ben echt verwend dank je wel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Presentjes DT-dag Kaartjes Inspiratie Challenges

Hoi allemaal, Gister hadden wij onze 2de DT-dag van Kaartjes Inspiratie Challenges. We kwamen bij elkaar op het werk van Astrid, daar hebben...