maandag 2 augustus 2021

Slimline pocket

 Goedemorgen allemaal,

vandaag mijn 1ste creatie voor Hobbyshop Veldmaat. Sinds deze maand mag ik ook deel uit maken van het createam. Super leuk!

Jullie kunnen mijn creaties, om de week, op maandag verwachten.

Ik heb een slimeline pocket kaart met een DDBD mal gemaakt.


Ik heb het mooie designpapier van Paper Heaven - Rose Wine gebruikt
De mooie vlinder is een stans van CraftEmotions.


De tags heb ik geponst met de tag pons van Vaessen
De roosjes zijn bewerkt met de Wink of Stelle, dit is op de foto helaas moeilijk te zien.


Het Hoera Van Harte stansje is super leuk, deze heb ik verdeeld geplakt.


De tags zijn afgewerkt met een lintje en hempcord.

Dit was mijn 1ste bijdrage.

Wens jullie nog een fijne dag!

Groetjes Renate



5 opmerkingen:

  1. Leuke pocketkaart met mooi papier!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige creatie! En spannend ook je eerste creatie van de zovelen die komen gaat.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. De materialen zijn prachtig. Leuk model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je DT schap. En je eerste creatie voor hun is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk dat je in het design team zit. Gefeliciteerd ermee. Je hebt iets heel erg moois gemaakt. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...