maandag 16 augustus 2021

Cosy Time

 Goedemorgen allemaal,

vandaag is het mijn beurt om jullie een creatie te laten zien op het blog van Hobbyshop Veldmaat.

Ik kwam op internet een leuk model tegen.

Heb hiervoor het designpapier van Piatek - Cosy Winter gebruikt.




Als je de lintjes opent komt de binnenkaart tevoorschijn.



Ik heb de flapjes niet te dik gescrapt, zo kan het kaartje nog goed dicht.


Op het rechterflapje is nog gelegenheid om een boodschap achter te laten.


Van deze kaart heb ik nog een template gemaakt, deze is in inches.

Dit is de binnenkant.

Hier is aangegeven waar de lintjes komen.


Dat was het weer van mijn kant, wens jullie nog een fijne dag!

Groetjes Renate

10 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart Renate.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart in dit leuke model Renate!
    Je hebt ook heel mooi papier gebruikt.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful shape card! Love the pretty paper!
    Have a great week
    Hugs
    Rachelle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél mooi gemaakt met dit leuke modelletje !!
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart Renate en wat leuk dat je het patroon erbij hebt gezet, ga deze opslaan en proberen eerdaags een keer te maken.
    XX Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

For You

Goedemorgen allemaal, vandaag start op heb blog en in de facebookgroep van Kaartjes Inspiratie Challenge een nieuwe uitdaging.  Zeg het met ...