dinsdag 3 augustus 2021

Enjoy Today

 Hoi allemaal, 

vanavond was de 16de Samen Creatief bij Hobbyshop Veldmaat, deze werd gegeven door Rikie.

Een ontzettend leuke creatie, gemaakt met enveloppen.

Dit is mijn uitwerking geworden:


De basis zijn 3 witte enveloppen. Ik heb hierbij het designpapier van Joy!Crafts - Lavie est Belle Lavender.


De bloemen en vlinders zijn van Paper Heaven - Beyond the Mist. Deze past prachtig bij het designpapier van Joy!Crafts


De afbeeldingen en embellisments komen ook uit het blok van Joy!Crafts.


Voor de label heb ik de DDBDmal Dutch Shape Art Charlotte gebruikt. Afgewerkt met lint en hempcord


Op de achterzijde mijn 'gemaakt door' stempel.


Hoppen jullie mee naar 
ook zij laat haar 1ste Samen Creatief zien.
En vergeet niet bij iedereen iets te plaatsen en als laatst op het blog van Hobbyshop Veldmaat, dan doen jullie mee voor het prijsje.
Veel plezier bij het hoppen.

Groetjes Renate

15 opmerkingen:

  1. Wat is dit ontzettend mooi geworden. Zoveel moois om te zien.
    Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden. Prachtige kleuren. Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk te zien hoe het geworden is. Ik kreeg een mailtje met het boodschappenlijstje, maar ik moest slapen voor mijn nachtdiensten, dus dat ging hem niet worden. Des te leuker om het eindresultaat te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow hij is zo mooi jouw uitvoering.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze uitwerking is ook zo mooi en met dit designpapier heb ik ook al veel gemaakt, maar het blijft prachtig papier. Veel leuke labeltjes zijn er te bewonderen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig Renate! Zoveel op te zien en het papier leent zich er goed voor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig papier heb je gebruikt voor deze mooie creatie ….helemaal mijn smaak….. leuk gedaan ……

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi en prachtig designpapier, groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow.....jij hebt ook een prachtige creatie gemaakt met de enveloppen Renate!
    Wat heb je gaaf papier gebruikt!
    heb net het filmpje bekeken....heel mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOhh deze is ook prachtig!
    Leuke plaatjes.
    Hop ben weer weg:)
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk dat je gelijk mee doet met de bloghop Renate. Een hele mooie uitwerking en ik ben gek op dit papier, blijft zo mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow, wat mooi. Ik hou van een paars groene combinatie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo, ik heb pas je blog ontdekt, wat heb je hier prachtige creaties staan, ben meteen volger geworden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...