zondag 29 augustus 2021

80

 Goedemorgen allemaal,

vorige maand was onze buurman jarig, 80 jaar. Hij liet mij weten, op een feestje van onze naaste buren, dat hij mal is van bloemen op kaarten. Vandaar nu een mannenkaart met bloemen.





Ik heb het mooie designpapier Life is a Journey van Joy!Crafts gebruikt.
De stansmal Center Step Cardshape van Studio Light en de vliegtuigjes mal van Marianne Design.

Dit is tevens mijn bijdrage voor de 2de reminder bij KIC.
Maak een kaart met dit kleurenpalet.


Ik heb hieruit de bruin en grijstinten gebruikt.

Je mag meedoen met 2 creaties, deze mag je < hier > linken.

Veel succes!






3 opmerkingen:

  1. Een prachtige mannenkaart Renate.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is dat! Mijn vader houdt erg van bloemen. EN wij maar mannenkaarten maken zonder bloemen.... Goed dat je weet wat deze man mooi vindt. Je kaart is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart Renate.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Gefeliciteerd met je pensionering

Goedemorgen allemaal, vandaag een nieuwe creatie op mijn YouTube kanaal. Deze keer heb ik de Miura Fold Card uitgelegd. Super leuk om te mak...