donderdag 30 mei 2024

Hartelijk Gefeliciteerd

Goedemorgen allemaal,

ik mag voor 6 maanden gastdesigner zijn bij Jenine's Mindful Art collection, super leuk. Deze week mocht ik de mooie spulletjes van de Wild & Free collectie ontvangen. Hier gelijk mee aan de slag gegaan

Dit is mijn eerste kaart voor de JMA groep




 Heb er een Z fold card van gemaakt, de strookjes volgen elkaar op. Aan de zijkanten heb ik een een blaadjes border gestanst en deze bewerkt met oxide inkt. 

Bovenlangs het binnen paneel nog een blaadjes stans met bloemetjes. 




Alle elementen komen uit een uitdrukboekje. 

Jullie zullen de komende tijd veel meer met deze collectie van mij zien. Ook ga ik lives geven in de JMA groep op Facebook.

Zie jullie dan, fijne dag
Groetjes Renate




De volgende materialen heb ik gebruikt:
JMA-WAF-DPP183
JMA-WAF-DCPP-181
JMA-WAF-CD828
JMA-WAF-CD827
JMA-WAF-MASK283
JMA-ES-PEARL20
JMA-VD-STIC18


1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd dat je GDT mag zijn, dit gaat jouw wel goed af. Je hebt een mooie kaart gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Liefs!

Goedemorgen allemaal, Deze easelcard met waaier zag ik voorbij komen, vind dit een super leuk model. Kon het niet laten om deze ook te maken...