maandag 20 mei 2024

Fleeting Moment

Goedemorgen allemaal,

Gister heb ik een live gegeven in de Kaartjes Inspiratie Challeges groep op facebook. Met het thema voor de nieuwe uitdaging: Mannenkaart.

Dit is mijn uitwerking geworden:



Binnenin heb ik een pop-up gedeelte gemaakt. Als je de kaart open doet komen er 2 kaartjes tevoorschijn.


Je kan bij KIC meedoen tot 15 juni 18.00 uur met deze uitdaging. Je mag je kaart hier uploaden. 

Deze video vind je ook terug op mijn YouTube kanaal, je kan je gratis abonneren op mijn kanaal. Als je op het belletje drukt krijg je ook een melding zodra er een nieuwe video online komt.



Veel plezier met het maken van deze kaart.
Fijne dag, groetjes Renate


 

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige mannenkart Renate....schitterend met alle leuke details erop!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met het mooie dsp. Ik heb hem nu ook 2x al gemaakt, een lekkere snelle kaart is het. Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly. Leuk dat je deze snelle kaart al een paar x hebt gemaakt

      Verwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Liefs!

Goedemorgen allemaal, Deze easelcard met waaier zag ik voorbij komen, vind dit een super leuk model. Kon het niet laten om deze ook te maken...