maandag 6 mei 2024

Fullness of Life

Goedemorgen allemaal,

vandaag heb ik een vouwkaart om te laten zien. Het designpapier is van Craft O' Clock - Velvet Dreams. Dit is een super mooi paperpack. Alle elementen zijn ook van deze serie. De matlaag is van spiegelkarton.


Bij de foto hierboven zijn de vouwlijnen goed te zien.


Achter de bloemen heb ik een paar postzegels in dezelfde kleur van het designpapier gestoken.



Deze kaart heb ik filmend opgenomen, je kan deze terug vinden op mijn YouTube kanaal. Je kan je gratis abonneren op mijn kanaal, als je ook op het belletje drukt krijg je een melding zodra er een nieuwe video online komt.



Fijne dag allemaal, groetjes Renate


 

1 opmerking:

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Especially for You

Goedemorgen allemaal, bij de Twee Zussen was ik de gelukkige en won de uitdaging van maart. Daar mocht ik nu gastdesigner zijn. De uitdaging...