donderdag 24 februari 2022

Happy BDAY To You

Hoi allemaal,

vandaag een verjaardagskaart, er is eerdaags een jarige in het DT-team van Hobbyshop Veldmaat. Deze kaart heb ik naar haar opgestuurd. 

Het model heb ik van internet.


Hierbij heb ik het mooie designpapier van Stamperia - Florance gebruikt.



De stempel is van Joy!Crafts en de bloemen van Craft O' Clock


De tags zatten ook in het paperpad. 



Deze kaart doet met de volgende uitdagingen mee:

2sistersontheblog - meer dan 1 vouw - 28 februari

Creative Sketchy Girls - bloemen op je kaart - 19 maart

Time Out Challenges - verjaardag - 9 maart 17.00 uur

 

14 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg mooi Renate!
    De jarige gaat er blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly. Hoop ook dat ze er blij mee is.
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  2. Prachtige kaart Renate....daar gaat iemand heel blij mee zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Diny, ik denk ook wel dat ze heel blij zal zijn.
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  3. Een schitterende kaart Renate en in mijn favoriete kleuren.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nicolette, dit zijn ook mijn favoriete kleuren. Komen toch steeds weer bij hetzelfde uit..
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  4. Wat een gaaf model! En genoeg vouwen voor onze challenge hoor. En ik heb een zwak voor lavendelplaatjes haha. Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline, heb ook wel een zwak voor dit designpapier. Zag dat er weer een nieuwe versie van was uitgekomen.
      Vind het leuk om met jullie uitdagingen mee te doen, ze zijn heel divers.
      Groetjes Renate

      Verwijderen
  5. Oh my....this is so much fun! So much beautiful detail and I love all that purple! Thank you so much for playing along with us at Time Out!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your card, thanks for sharing it with us at the Creative Sketchy Girls Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! This card has lots of details, so pretty! Love your use of designer paper. Thank you for joining us at Time Out!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal, vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze...