zaterdag 27 april 2024

Our Daugther & Little Prince

Hoi allemaal,

vandaag heb ik deze Wave Card om te laten zien. Ik had bij de Craft O' Clock serie veel ronde plaatjes liggen. Heb er deze wave kaarten mee gemaakt.

Deze kaart heb ik filmend gemaakt, de video vind je op mijn YouTube kanaal.

Het designpapier is van Craft O' Clock - Hello Little Girl


Deze rondjes zitten bij de series van het designpapier, ze hebben een maat van 2 inch. 
Deze heb ik uitgeponst.


 





Designpapier Craft O' Clock - Hello Little Boy









Dit is de link naar mijn Youtube kanaal, je kan je gratis abonneren op mijn kanaal. als je ook op het belletje drukt krijg je een melding zodra er een nieuwe video online komt.


Veel plezier met dit patroon, deze heb ik op internet gevonden in inches, nu op mijn kanaal in cm.

Fijne dag, groetjes Renate











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie een berichtje achterlaten.
Erg leuk om te lezen.

Groetjes Renate

Fullness of Life

Goedemorgen allemaal, vandaag heb ik een vouwkaart om te laten zien. Het designpapier is van Craft O' Clock - Velvet Dreams. Dit is een ...